.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان مطالعات تفضيلي ميانكاله و البرز مركزي
مدير كل حفاظت از محيط زيست استان مازندران از اتمام مطالعات تفضيلي تالاب بين‌المللي ميانكاله و البرز مركزي با هدف طبيعت گردي خبر داد.

مدير كل حفاظت از محيط زيست استان مازندران از اتمام مطالعات تفضيلي تالاب بين‌المللي ميانكاله و البرز مركزي با هدف طبيعت گردي خبر داد. 
   
 به گزارش شمال نیوز ،رسول علي اشرفي پور امروز در مراسمي كه به مناسبت روز جهاني تنوع زيست محيطي در ميانكاله برگزار شد، اظهار داشت: كشورمان از نظر تنوع زيستي و اقليمي، شرايط بي‌نظيري در دنيا دارد و مازندران نيز در اين زمينه منحصر به فرد است.
وي كشورمان را دارنده چهار راه تلاقي اقليم‌هاي متعدد دنيا دانست و افزود: از بين 160 پستاندار دنيا، 63 پستاندار جانوري در زيست گاه‌‌هاي مازندران زندگي مي‌كنند.
اشرفي پور با اشاره به موقعيت استان در اين زمينه و پذيرش پرندگان مهاجر از اقصي نقاط دنيا تصريح كرد: نيمي از پرندگان كشور در استان مازندران سكوت دائم دارند.
وي با اشاره به وجود 24 تالاب بزرگ در استان مازندران اضافه كرد: استان 29 منطقه حفاظت شده تحت مديريت و شكار ممنوع دارد كه از نظر اجتماعي و اقتصادي با ارزش است.
مدير كل حفاظت از محيط زيست مازندران ادامه داد: 84 هزار هكتار از اراضي استان از رامسر تا گلوگاه تحت حفاظت اين سازمان است.
اشرفي‌پور با اشاره به تاكيد سازمان گردشگري كشور مبني بر توسعه گردشگري در مناطق حفاظت شده گفت: سرمايه‌گذار بخش ميانكاله براي طبيعت‌گردي در آينده‌اي نزديك كار خود را در محوطه بيرون جزيره ميانكاله آغاز خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.051 seconds.